27 września 2012

WYGRAJ PACZKĘ OD WINNIARY!


Mój udział w konkursie zorganizowanym przez InPost, Winiary i Durszlak przyniósł mi pierwszy, mały sukces.
Propozycja moich posiłków do menu Kuchni 24/7 spodobała się organizatorom i wraz z 29 innymi blogerami
zakwalifikowałam się do drugiego etapu. Tutaj już wszystko zależy od wyników głosowania.
Jeśli już od jakiegoś czasu mnie podglądasz, albo dopiero co wpadłeś, ale mój blog wydał Ci się interesujący,
zagłosuj na moje przepisy, a razem uda nam się wygrać nagrody.
Na Ciebie czeka "Paczka ze smakiem", a Twoje głosy zwiększą moje szanse na wygraną.

Moje przepisy możesz znaleźć pod hasłem: Smakowite jesienne zapachy.
Możesz oddać głosy na wszystkie 5 przepisów z menu. Spraw sobie prezent!

Co zrobić, żeby wygrać “Paczkę ze smakiem”? Zaloguj się na facebook'a, zagłosuj i bądź jednym z 15 000 pierwszych głosujących w konkursie InPost Kuchnia 24/7.
"Paczki ze smakiem" czekają właśnie na Ciebie!

2 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz, Mam nadzieję, że do mnie wrócisz!