19 listopada 2012

LIEBSTER BLOG
zostałam nominowana do zabawy


,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."



Do zabawy Liebster Blog zostałam zaproszona przez Lekki brzusio. Myślę sobie, że jestem już trochę za dużą dziewczynką na zabawę w łańcuszki, ale bardzo chętnie odpowiem na zadane pytania :).


1. najczęściej używana przyprawa/ zioła (prócz soli i pieprzu) ?
CYNAMON
2. wolisz smażyć, gotować, czy piec ?
zdecydowanie PIEC
3. słony, słodki czy kwaśny ?
KWAŚNY
4. potrawa, z którą kojarzą Ci się przyjemne chwile ?
KLUSKI mojej mamy
5. mięso czy warzywa ?
WARZYWA
6. jaki jest Twój ulubiony film ?
trudno wybrać tylko jeden film, jeśli o serial chodzi, to jest to dużo prostsze SEX AND THE CITY :)
7. przeglądając przepisy w internecie zwracasz uwagę na zdjęcia, czy skupiasz się tylko na przepisie ?
bardzo zwracam uwagę na ZDJĘCIA
8. wolisz iść do restauracji czy ugotować coś w domu ?
W DOMU
9. eksperyment w kuchni czy tradycyjne przepisy (dlaczego?)
EKSPERYMENTY
10. jaki styl ubioru preferujesz ?
klasyczna ELEGANCJA
11. czy kiedyś byłaś na diecie, jeżeli tak to jakiej i z jakim skutkiem ?
TAK, na wielu, ze skutkiem jojo :)

Nie przesyłam łańcuszka dalej, bo kocham przeglądać wszystkie blogi. Te które obserwuję i te, na które trafiam przypadkiem.


2 komentarze:

  1. To miła zabawa, ale zgodzę się z Tobą co do braku kontynuacji, bo też ostatnio pozostałam na odpowiedziach... A więc jestem juz duża. ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie przyjemne zdjęcie.
    Cieszę się, że odpowiedziałaś na moje pytania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, Mam nadzieję, że do mnie wrócisz!