7 sierpnia 2013

KONKURS - Kulinarne wspomnienia


Od chwili, gdy usiadłam przed komputerem i zaczęłam pisać pierwszy post na bloga minął już rok. Rok w czasie którego poznałam wiele wspaniałych osób z pasją, wzięłam udział w wydarzeniach kulinarnych, warsztatach i sesji zdjęciowej dla Winiary. Pomimo, iż mój zapał do blogowania często przyćmiewały inne obowiązki, a motywacja i natchnienie znikały tak samo niespodziewanie jak się pojawiały, przetrwałam.

Dziękuję, że wytrwaliście ze mną, śledzicie moje wpisy, komentujecie i motywujecie do działania. To dzięki Waszemu zainteresowaniu powstał pierwszy numer Magazynu Spring Plate, a jego ciepłe i entuzjastyczne przyjęcie przez czytelników zaowocowało kolejnym. W podziękowaniu za Waszą cierpliwość i wyrozumiałość chciałabym ogłosić konkurs pod hasłem Kulinarne Wspomnienia.

Zadanie polega na przedstawieniu przepisu na potrawę (wraz ze zdjęciem), która kojarzy Wam się z konkretnym wspomnieniem z dzieciństwa. Do przepisu należy dołączyć krótki opis tego wspomnienia.

Spośród dodanych do konkursu prac wybrane zostaną 3 zwycięskie historie, które zostaną opublikowane wraz z autorskimi przepisami w Jesiennym Numerze Magazynu Spring Plate. Dodatkowo osoba, której wspomnienie, przepis oraz zdjęcie potrawy urzeknie sędziów zostanie nagrodzona książką Anny Czelej "Wiosna w kuchni pięciu przemian".

Wpisy konkursowe należy dodać do akcji: Kulinarne Wspomnienia na Durszlaku.

Osoby nie posiadające bloga lub konta na Durszlaku proszę o przesłanie prac konkursowych składających się z:
  • autorskiego przepisu inspirowanego wspomnieniami,
  • historii z dzieciństwa związanej z przepisem,
  • jednej fotografii potrawy,
na adres: springplate@gmail.com

Konkurs trwa od 08.08.2013 do 25.08.2013 r.
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone do 31.08.2013 r.



Kod należy skopiować i wstawić na swoją stronę.
Kulinarne Wspomnienia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz, Mam nadzieję, że do mnie wrócisz!