10 kwietnia 2013

SAŁATKA LUNCHOWA
poradnik pozytywnego myślenia


Za dużo pomysłów i za mało czasu? Wieczne wrzuty sumienia, że nie zdążyłam zrealizować dziennego planu? Ogromne chęci, ale o wiele mniejsze możliwości? Tak, tak, tak. To właśnie ja. Chciałabym jeszcze tyle rzeczy zrobić, ale doba okazuje się za krótka. To nic, nadal staram się myśleć pozytywnie. Skoro udało się to Patowi (Bradley Cooper) to i mnie się uda.

Poradnik pozytywnego myślenia (2012), reżyseria: David O. Russell - piękny Bradley Cooper w roli Pata, który poza szelmowskim uśmiechem i urokiem osobistym wykazuje zaskakującą energię w zmaganiach z chorobą dwubiegunową. Warto obejrzeć!

Jeśli dzień planuję spędzić poza domem nigdy nie zapominam o jedzeniu. Nie lubię być głodna i mój organizm też bardzo tego nie lubi, dlatego pierwszym i obowiązkowym gadżetem w torbie jest lunchbox, najczęściej wypełniony po brzegi sycąca sałatką.



SAŁATKA LUNCHOWA makaronowa


100 g makaronu kokardki
3 pieczarki
1/2 czerwonej papryki
100 g piersi z kurczaka
1 łyżka kaparów
30 g żółtego sera
1 łyżka majonezu
2 łyżki jogurtu naturalnego
1/2 łyżeczki musztardy Dijon
sól i pieprz

Makaron ugotować wg instrukcji na opakowaniu.

Pierś z kurczaka umyć, oczyścić z błon i tłuszczu, osuszyć i pokroić w kostkę. Posypać solą i pieprzem. Usmażyć na patelni pokrytej łyżką oliwy. Wystudzić.

Paprykę i pieczarki pokroić. Kapary przepłukac pod bieżąca wodą. Składniki na sałatkę wymieszać w misce. Dodać majonez, jogurt musztardę i doprawić solą i pieprzem. Na koniec posypać startym serem żółtym.



8 komentarzy:

  1. :O Najlepsza! Wygląda i smakuje super!
    co do filmu to próbowałam obejrzeć, ale jakoś na początku wyłączyłam, bo się nie wciągnęłam ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ech szkoda, mnie się bardzo podobał... jest specyficzny i rzeczywiście przebrnięcie przez początkowe sceny możne być problemem... no i wiele zależy od nastroju, dnia :)

      Usuń
  2. Ja również film próbowałam obejrzeć, ale po jakiś 25 minutach skapitulowałam, nie rozumiem o co chodzi z tymi oskarami. Coopera uwielbiam, ale ten film to dla mnie porażka. Za to sałatka bardzo apetyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się co takiego zobaczyła w Jennifer akademia, może docenili całokształt, bo jest młoda a ma na swoim koncie kilka dobrych ról :)

      Usuń
  3. Pyszny zestaw! Uwielbiam każde makaronowe sałatki, zwłaszcza te z kurczakiem ;) Pozdrawiam, gingerbreath.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm pycha! Moje smaki :) Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, Mam nadzieję, że do mnie wrócisz!