7 maja 2013

SZPINAK W ŚMIETANIE na śniadanie


Z okazji dnia 7. maja życzę Wam
pięknej pogody dla ciała i ducha,
tysiąca okazji do uśmiechu,
małych sukcesów w każdej godzinie
i przyjemności z wykonywania najprostszych czynności.



SZPINAK Z ŁOSOSIEM WĘDZONYM w musztardowej śmietanie

500 g szpinaku baby
150 g wędzonego łososia
200 ml śmietanki 30%
1 łyżeczka musztardy Dijon
świeżo mielony pieprz

Szpinak umyć i delikatnie osuszyć. Rozgrzać patelnię pokrytą łyżką oliwy. Wrzucić szpinak na patelnię, a gdy zwiędnie wlać śmietankę wymieszaną z musztardą. Dodać kawałki łososia wędzonego na zimno i podgrzewać przez 2-3 minuty. Doprawić czarnym pieprzem i podawać.



10 komentarzy:

  1. Coś pysznego, kocham łososia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa propozycja na śniadanie :) Zwykle jem taki szpinak i łososia, ale na obiad, do makaronu. Ale... Może mnie kiedyś najdzie chęć na coś takiego o poranku? Kto wie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ to pysznie wygląda! Zjadłabym od razu całą michę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te smaki, wszystkie, szpinak, łosoś, kremowa musztardowa śmietanka... chociaż dla mnie to raczej na obiad lub kolację :) ale to akurat bez różnicy przecież!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo, bosko i kremowo *_* Kocham szpinak! Pozdrawiam, gingerbreath.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. jak pysznie :) też chcę takie śniadanko :) pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  7. hmh, sama nie wiem czy dałabym radę zjeść łososia tylko ze szpinakiem. Piękne zdjęcia, przepis ciekawy, nie jestem tylko pewna czy ten jest na mój smak :)
    Marta@Co Dziś Zjem Na Śniadanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała zabawa polega na tym, że każdemu coś innego smakuje :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, Mam nadzieję, że do mnie wrócisz!