15 kwietnia 2014

CZEKOLADOWY MUS Z AWOKADO I MLECZKIEM KOKOSOWYM paleo


Lubię wyzwania, lubię się bawić jak dziecko i lubię sport, dlatego start w Runmageddonie wydawał się pomysłem idealnym dla mnie. Wystartowałam.
Bieg rozpoczął się od niewymagających siły ani umiejętności przeszkód z opon i ze słomy, ale w miarę upływu czasu i kilometrów konstrukcje stawały się coraz wyższe i trudniejsze do pokonania. Jeden samotny człowieczek nie jest w stanie ich przejść samodzielnie, ale na szczęście na trasie nie brakowało chętnych do pomocy, służących dłonią, ramieniem, plecami. Brodzenie w zimnej wodzie przy temperaturze 10 stopni to żadna przyjemność, jednak wsparcie innych uczestników (i odległość do mety) nie pozwalały się poddać.
Wróciłam ubłocona, poobijana, obolała, ale zadowolona i otwarta na kolejne wyzwania.


MUS CZEKOLADOWY z awokado i mleczkiem kokosowym

150 g ciemnej czekolady 70 % kakao
1 łyżka miodu
1 puszka mleczka kokosowego
1 dojrzałe awokado
owoce jagodowe (np. mrożone)

Awokado obrać, pokroić i wrzucić do blendera. Czekoladę rozpuścić w kąpieli wodnej i dodać do awokado. Wlać mleczko kokosowe i miód. Miksować przez około 3 minuty.
Przelać do szklanek, wystudzić i wstawić do lodówki na co najmniej 3 godziny. Podawać z owocami.


4 komentarze:

  1. Świetny przepis, wypróbuje :)
    Dzięki!
    Pozdrawiam miło
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. o dobrze trafiłam, wczoraj kupiłam awokado i właśnie myślałam co z nim zrobić <3
    Mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki mus zapowiada się smakowicie i zresztą tak samo wygląda na zdjęciach. Najczęściej sięgam po przepisy z czekolady do https://wkuchnizwedlem.wedel.pl aby wiedzieć, że najlepsze desery muszą być zrobione z wysokiej jakości czekolady. Sama osobiście nie znam osoby, która nie lubiłaby takich smakołyków.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, Mam nadzieję, że do mnie wrócisz!