31 sierpnia 2012

DROP FAT DIET
MOJA SUPERDIETA
SERIA 1, DZIEŃ 6 i 7



Zakończył się pierwszy tydzień mojej superdiety. mam nadzieję, że zainspirowałam chociaż kilkoro z Was
do zmiany swojego sposobu żywienia. Dieta nie musi być restrykcyjna, nudna i monotonna.
Znając podstawy zdrowego żywienia i posiadając listę produktów (grup produktów), które są dobre dla zdrowia
i zachowania szczupłej sylwetki układanie codziennego jadłospisu i komponowanie posiłków nie jest trudnym zadaniem.
Liczę, że udało mi się to pokazać podczas tej krótkiej, siedmiodniowej relacji.

Komponując swoją dietę możemy posłużyć się listą wybranych super-składników (na przykład takich jak powyżej),
które będą stanowiły podstawę tygodniowego czy dwutygodniowego jadłospisu.
Dzięki takiej liście z łatwością zrobimy zakupy i mamy pewność,
że każdego dnia dostarczamy organizmowi niezbędne składniki odżywcze.

DZIEŃ 6


DZIEŃ 7


Przepis na gulasz z pieczonej wołowiny znajdziecie tutaj.

Na Zdrowie!

2 komentarze:

  1. Uwielbiam wszystkie z Twoich super składników. Głownie na nich opiera się moja dieta. Odlozylabym na bok moze tylko wolowine :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, Mam nadzieję, że do mnie wrócisz!