7 stycznia 2014

JOGURTOWA CHERRY COTTA


Gdy obudziłam się dziś rano kuchnię rozświetlały jasne promienie słońca. Ubrałam sportowe buty, założyłam obrożę mojej leniwej amstaffce i wybiegłam na wyludnioną ulicę. Słońce oświetlało mi twarz, wiatr rozwiewał włosy i nawet rozbrykana suka nie próbowała urwać mi ręki ciągnąc za smycz z mocą 5 KM. Po powrocie do domu wyjęłam mrożone wiśnie i jogurt, z których zrobiłam szybki i lekki deser nasycony słońcem. Poczułam się prawie jak na wakacjach.



JOGURTOWA CHERRY COTTA

500 g jogurtu naturalnego
500 ml soku wiśniowego (np. domowego)
6 łyżeczek żelatyny
mrożone wiśnie (lub ze słoika)
6 łyżeczek żelatyny
1-2 łyżeczki ksylitolu

Sok wiśniowy (z kartonu lub rozcieńczony ze słoika) podgrzać i rozpuścić w nim 3 łyżeczki żelatyny. Odstawić do wystudzenia. Pozostałe 3 łyżeczki żelatyny rozpuścić w 5 łyżkach wrzątku a następnie zmiksować z jogurtem wymieszanym z ksylitolem.
Mus jogurtowy wyłożyć do pucharków. Na powierzchnię musu wylać galaretkę wiśniową i schłodzić w lodówce. Podawać z wypestkowanymi wiśniami.


7 komentarzy:

  1. Wygląda jak chmurka :) Piękne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i świeże w tej zimowej szaro-burości. Aż poczułam kwaskowaty smak wiśni...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dzisiaj zajadałam się konfiturą z wiśni z pajdą świeżego chleba

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm, ale pysznie ;)
    Widzę, że u Ciebie też letnie owoce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie piękne kolory dzięki wiśniom i Twój opis sprawiły, że zapomniałam, że jest pora zimowa (bez śniegu wprawdzie)> Bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcie to z ramką..rodzinnie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda doskonale i w najbliższym czasie chętnie przetestuję ten przepis w swojej kuchni, jak i kilka innych, które mnie urzekły. Znasz się może na kawie? :) Chętnie poznałbym takie przepisy na kawę by przyrządzić ją tak dobrze, jak na przykład w niektórych kawiarniach - zobacz więcej.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, Mam nadzieję, że do mnie wrócisz!